Träning och övningskörning.

Hej!
Idag är vi på bättre humör. En fin vän kommer hit lite senare, och innan dess ska jag försöka få ut någon av mina föräldrar att övningsköra med mig. Sedan ikväll blir det träning! Förhoppningsvis hoppträning. Känner inte alls för dressyr, hehe.. Om någon funderar på varför jag inte vet helt säkert är för att jag har fasta träningar varannan vecka och dessa kan variera mellan hopp och dressyr. Brukar för det mesta vara dressyr, dock.

Nej nu ska jag försöka med den där övningskörningen. Så jag kan ta mitt körkort någon gång.

Peace.
PUBLICERAT 2011-04-21 | 13:36:32 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej!
Idag är vi på bättre humör. En fin vän kommer hit lite senare, och innan dess ska jag försöka få ut någon av mina föräldrar att övningsköra med mig. Sedan ikväll blir det träning! Förhoppningsvis hoppträning. Känner inte alls för dressyr, hehe.. Om någon funderar på varför jag inte vet helt säkert är för att jag har fasta träningar varannan vecka och dessa kan variera mellan hopp och dressyr. Brukar för det mesta vara dressyr, dock.

Nej nu ska jag försöka med den där övningskörningen. Så jag kan ta mitt körkort någon gång.

Peace.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0