Mitt mål med Mårten och mig för 2011.

Hej!

I slutet på det här året hoppas jag att vi hoppar banor på 1m utan några större problem. Jag vill att vi ska ha tävlat en del och att vi lärt känna varandra mycket bättre. Jag hoppas att jag har förbättrat min ridning något kapitalt samt att Mårten har blivit både finare och starkare i sig själv.

Det kanske är en fjuttigt mål för vissa, och ett helt idiotiskt mål för andra - men för mig tror jag det är helt perfekt. Jag behöver lite press på mig själv för att komma någon vart, samtidigt som jag inte vill sätta världens jättemål! Om jag skulle klara att hoppa en bana på 1m utan problem efter sommaren är det jättebra, men det är ingenting jag förväntar mig.

Ska en tid framöver rida mycket cavaletti, studs, markarbete i övrigt för att bygga upp Mårtens muskler och styrka. Ska rida till skidbacken här i närheten och galoppera och trava upp för den för att han ska sätta ryggmuskler samt rida mycket skrittarbete för att träna hans kondition och muskelmassa. Sedan kommer han bergis vara supersnygg!!

Peace!
PUBLICERAT 2011-04-25 | 23:03:31 | KATEGORI Allmänt | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej!

I slutet på det här året hoppas jag att vi hoppar banor på 1m utan några större problem. Jag vill att vi ska ha tävlat en del och att vi lärt känna varandra mycket bättre. Jag hoppas att jag har förbättrat min ridning något kapitalt samt att Mårten har blivit både finare och starkare i sig själv.

Det kanske är en fjuttigt mål för vissa, och ett helt idiotiskt mål för andra - men för mig tror jag det är helt perfekt. Jag behöver lite press på mig själv för att komma någon vart, samtidigt som jag inte vill sätta världens jättemål! Om jag skulle klara att hoppa en bana på 1m utan problem efter sommaren är det jättebra, men det är ingenting jag förväntar mig.

Ska en tid framöver rida mycket cavaletti, studs, markarbete i övrigt för att bygga upp Mårtens muskler och styrka. Ska rida till skidbacken här i närheten och galoppera och trava upp för den för att han ska sätta ryggmuskler samt rida mycket skrittarbete för att träna hans kondition och muskelmassa. Sedan kommer han bergis vara supersnygg!!

Peace!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: linda

Superfin blogg!

2011-04-26 @ 18:55:36
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0