Dålig dag.

Idag har det inte varit en bra dag alls på ridfronten. Fy vad jag var på dåligt humör efter att ha ridit. Det mesta kändes jättejobbigt och tråkigt.. Nej fy idag kändes det inte bra alls. Får hoppas på en bättre dag imorgon. Ska träna runt sju och jag hoppas sannerligen attest går bättre då. Annars blir jag nog deprimerad, haha...

Nej jag ska inte klaga. Jag har en jättefin häst, han har bara väldigt lätt att tappa fokus på mig. Hm, det beror väl på mig också, det ska jag inte sopa under mattan. Jag red jättedåligt igår och idag. Så jag hoppas på att JAG är bättre imorgon... Usch.

Peace.
PUBLICERAT 2011-04-20 | 20:24:43 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag har det inte varit en bra dag alls på ridfronten. Fy vad jag var på dåligt humör efter att ha ridit. Det mesta kändes jättejobbigt och tråkigt.. Nej fy idag kändes det inte bra alls. Får hoppas på en bättre dag imorgon. Ska träna runt sju och jag hoppas sannerligen attest går bättre då. Annars blir jag nog deprimerad, haha...

Nej jag ska inte klaga. Jag har en jättefin häst, han har bara väldigt lätt att tappa fokus på mig. Hm, det beror väl på mig också, det ska jag inte sopa under mattan. Jag red jättedåligt igår och idag. Så jag hoppas på att JAG är bättre imorgon... Usch.

Peace.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0