Troligen en av världens bästa hoppare...

Hästen som är först i klippet är det jag vill visa! Jag vet att det finns ett ensamt klipp med den hästen, men hittade det inte nu. Har förundrats över denna häst i flera år, det är så jäkla sjukt högt hopp!

PUBLICERAT 2010-10-28 | 09:00:00 | KATEGORI Hoppning | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hästen som är först i klippet är det jag vill visa! Jag vet att det finns ett ensamt klipp med den hästen, men hittade det inte nu. Har förundrats över denna häst i flera år, det är så jäkla sjukt högt hopp!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0