Rodrigo Pessoa

Alla som följer eller är en del av ridsporten har oftast en favorit bland ryttarna på elitnivå. En person som vi ser upp till, som vi önskar vi kunde rida precis likadant som. Och min är ingen mindre än Rodrigo Pessoa! Jag tycker han har ett sånt jäkla fint sätt att rida på. Så lugnt, små hjälper och hästarna ser alltid så jäkla välridna ut. Vet att han åkte fast för dopning för några år sedan, och det är ju ett rejält bakslag. Men jag älskar Rodrigo Pessoas ridning! Han får det att se så enkelt ut, den där fantastiska Pessoa.

 

 

 

PUBLICERAT 2010-10-27 | 22:42:00 | KATEGORI Hoppning | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alla som följer eller är en del av ridsporten har oftast en favorit bland ryttarna på elitnivå. En person som vi ser upp till, som vi önskar vi kunde rida precis likadant som. Och min är ingen mindre än Rodrigo Pessoa! Jag tycker han har ett sånt jäkla fint sätt att rida på. Så lugnt, små hjälper och hästarna ser alltid så jäkla välridna ut. Vet att han åkte fast för dopning för några år sedan, och det är ju ett rejält bakslag. Men jag älskar Rodrigo Pessoas ridning! Han får det att se så enkelt ut, den där fantastiska Pessoa.

 

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0