John Whitaker collection

Jag äääälskar det mesta som kommer från John Whitaker kollektionen! Och ärligt talat tror jag inte att jag är ensam om det. Det är ju så jäkla snygga saker, och jag skulle nog helst bara vilja välja och vraka mellan alla dessa underbara produkter! Ska lätt kolla om det finns några snygga grejer från JW när jag är i Globen, kanske kan hitta något för ett fett mässpris ;)






MUMS!
PUBLICERAT 2010-10-28 | 21:38:43 | KATEGORI Mode inom hästvärlden | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag äääälskar det mesta som kommer från John Whitaker kollektionen! Och ärligt talat tror jag inte att jag är ensam om det. Det är ju så jäkla snygga saker, och jag skulle nog helst bara vilja välja och vraka mellan alla dessa underbara produkter! Ska lätt kolla om det finns några snygga grejer från JW när jag är i Globen, kanske kan hitta något för ett fett mässpris ;)






MUMS!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0