For the first time.

Först och främst tänkte jag skriva Hej och välkommen till min blogg! Jag har tidigare haft en blogg som heter Spock Capall, men insåg att det var ett ganska korkat namn. Så nu har jag skapat den här, och hoppas att alla som en gång kommer hit kommer tillbaka :)

PUBLICERAT 2010-10-27 | 19:02:40 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Först och främst tänkte jag skriva Hej och välkommen till min blogg! Jag har tidigare haft en blogg som heter Spock Capall, men insåg att det var ett ganska korkat namn. Så nu har jag skapat den här, och hoppas att alla som en gång kommer hit kommer tillbaka :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0