Sjuk och snö!

Idag är jag inte riktigt kry. Tror jag får någon version av migrän, men jag får nog gå till läkaren och kolla upp det.

Det snöar i alla fall idag! Har gjort det hela dagen sa pappa. Är en hel del snö här. Hehe! Jag älskar snö! Dock inte snöstyltor i hästarnas hovar.

Ska till stallet snart. Skriver mer ikväll.
Peace!

PUBLICERAT 2010-11-19 | 16:32:35 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag är jag inte riktigt kry. Tror jag får någon version av migrän, men jag får nog gå till läkaren och kolla upp det.

Det snöar i alla fall idag! Har gjort det hela dagen sa pappa. Är en hel del snö här. Hehe! Jag älskar snö! Dock inte snöstyltor i hästarnas hovar.

Ska till stallet snart. Skriver mer ikväll.
Peace!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0