Lista

Vad har du för färg på dina ridbyxor?
Har olika par.
Har du ridstövlar eller ridskor?
Ridskor och leggins, har inte råd att köpa stövlar!

Vad är din favorithäst för ras?
Min favorit är Cardinal, en ponny jag red mycket för något år sedan. Sen finns ju Mårten, men vi känner ju inte varandra ännu! Men Cadde är Connemara, och Mårten står det om lite längre ner.
Vad har du för storklek på din hjälm?
55

Hur bra tycker du ditt stall är från 1-10?
Jag tycker bra om mitt stall. Finns dock saker jag skulle vilja ändra, men det är en pengafråga. Men kanske 6?
Är hästar ditt liv?
Ja det skulle man nog kunna säga!
Inne på ditt rum, syns det att du gillar hästar?
Har en del prisrosetter hängandes på väggen, och en del kort på hästar, så jag antar det!
Du har ridit en häst som är över 160 cm i mankhöjd?
Svar ja.
Du har ridit en hel svart häst/ponny?
Indeed.
Du har ridit en fjording?
Ja!
Du har ridit en shettis?
Självfallet.
Du har ridit en travare?
Det har jag, ja.
Du har hoppat högre än 50cm?
Yes.
Du rider dressyr i bland?
Det gör jag.
Du andväder alltid hjälm när du rider?
ALLA gånger! Och det hoppas jag att alla gör!!!
Du kan stallreglerna?
Alla stall har ju olika regler, men jag kan de som de flesta stall har. Definitivt.
Du är i stallet mer än 7 gånger i veckan?
Nja, mer vettifan. Men jag är i stallet 7 gånger i veckan i alla fall.
Du har en speciell favorit häst/ponny?
Cardinal!
Du rider mer än 4 gånger i veckan?
Ja. Hästarna ska självklart vila, men det är inte bra att låta dem vila för mycket heller.
Du läser hästböcker?
Gjorde när jag var yngre.
Du bor nära ett eller flera stall?
Nja, inte precis.
Du har ridit ute i skogen på en häst?
Det har jag, ja!
Du har ridit ute i skogen på en ponny?
Det också.
Du brukar rida i ridhus eller paddock?
Jajjamensan.
Du har haft sommarhäst?
Vet inte om man kan kalla det sommarhäst, men lånade en häst i somras, som det dock var tänkt en längre lånetid med.
Du har ridit mer än 1 år på ridskola?
Uppväxt på ridskola!
Du har mer än 2 rosetter?
Hihi ja.
Du tycker om att hoppa?
Bästa som finns!
Du tycker om att rida dressyr?
Ja det gör jag.
Vilken färg tycker du mest om på hästar?
Jag gillar lite ovanliga hästfärger, typ stickelhårig och lite sådana. Men det är inte färgen som gör hästen!
Hur många hästar har du haft?
2.
Rider du för någon privattränare?
Privattränare? Det vet jag icke om jag kan kalla det.
Hur länge har du ridit?
As long as I remember.
Vad fick dig att börja rida?
Jag själv! Ensam hästfantast i släkten.
Har du tävlat?
Jadå.
Vilken gren gillar du mest?
Hoppning är det jag trivs bäst med.
Vilket ridläger är bäst?
Har endast varit på ett, och det är här hemma på klubben.
Har du egen häst?
Foderhäst!
Isf, vad har du för sadlar?
Jag vet icke :$
Vad har du för träns?
Just nu inget speciellt, kanske kommer när vi får ihop lite pengar. Hehe.
Hur många täcken har du?
Tre i nuläget! Lagret ska byggas på.
Hur många benskydd har du?
Ett set, (fram och bak).
Hur många vojlokar/schabrak har du?
Tre där också.
Hur många grimmor har du?
Två.
Hur många grimskaft har du?
Två!
PUBLICERAT 2010-11-15 | 11:00:00 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vad har du för färg på dina ridbyxor?
Har olika par.
Har du ridstövlar eller ridskor?
Ridskor och leggins, har inte råd att köpa stövlar!

Vad är din favorithäst för ras?
Min favorit är Cardinal, en ponny jag red mycket för något år sedan. Sen finns ju Mårten, men vi känner ju inte varandra ännu! Men Cadde är Connemara, och Mårten står det om lite längre ner.
Vad har du för storklek på din hjälm?
55

Hur bra tycker du ditt stall är från 1-10?
Jag tycker bra om mitt stall. Finns dock saker jag skulle vilja ändra, men det är en pengafråga. Men kanske 6?
Är hästar ditt liv?
Ja det skulle man nog kunna säga!
Inne på ditt rum, syns det att du gillar hästar?
Har en del prisrosetter hängandes på väggen, och en del kort på hästar, så jag antar det!
Du har ridit en häst som är över 160 cm i mankhöjd?
Svar ja.
Du har ridit en hel svart häst/ponny?
Indeed.
Du har ridit en fjording?
Ja!
Du har ridit en shettis?
Självfallet.
Du har ridit en travare?
Det har jag, ja.
Du har hoppat högre än 50cm?
Yes.
Du rider dressyr i bland?
Det gör jag.
Du andväder alltid hjälm när du rider?
ALLA gånger! Och det hoppas jag att alla gör!!!
Du kan stallreglerna?
Alla stall har ju olika regler, men jag kan de som de flesta stall har. Definitivt.
Du är i stallet mer än 7 gånger i veckan?
Nja, mer vettifan. Men jag är i stallet 7 gånger i veckan i alla fall.
Du har en speciell favorit häst/ponny?
Cardinal!
Du rider mer än 4 gånger i veckan?
Ja. Hästarna ska självklart vila, men det är inte bra att låta dem vila för mycket heller.
Du läser hästböcker?
Gjorde när jag var yngre.
Du bor nära ett eller flera stall?
Nja, inte precis.
Du har ridit ute i skogen på en häst?
Det har jag, ja!
Du har ridit ute i skogen på en ponny?
Det också.
Du brukar rida i ridhus eller paddock?
Jajjamensan.
Du har haft sommarhäst?
Vet inte om man kan kalla det sommarhäst, men lånade en häst i somras, som det dock var tänkt en längre lånetid med.
Du har ridit mer än 1 år på ridskola?
Uppväxt på ridskola!
Du har mer än 2 rosetter?
Hihi ja.
Du tycker om att hoppa?
Bästa som finns!
Du tycker om att rida dressyr?
Ja det gör jag.
Vilken färg tycker du mest om på hästar?
Jag gillar lite ovanliga hästfärger, typ stickelhårig och lite sådana. Men det är inte färgen som gör hästen!
Hur många hästar har du haft?
2.
Rider du för någon privattränare?
Privattränare? Det vet jag icke om jag kan kalla det.
Hur länge har du ridit?
As long as I remember.
Vad fick dig att börja rida?
Jag själv! Ensam hästfantast i släkten.
Har du tävlat?
Jadå.
Vilken gren gillar du mest?
Hoppning är det jag trivs bäst med.
Vilket ridläger är bäst?
Har endast varit på ett, och det är här hemma på klubben.
Har du egen häst?
Foderhäst!
Isf, vad har du för sadlar?
Jag vet icke :$
Vad har du för träns?
Just nu inget speciellt, kanske kommer när vi får ihop lite pengar. Hehe.
Hur många täcken har du?
Tre i nuläget! Lagret ska byggas på.
Hur många benskydd har du?
Ett set, (fram och bak).
Hur många vojlokar/schabrak har du?
Tre där också.
Hur många grimmor har du?
Två.
Hur många grimskaft har du?
Två!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0