Ingen ridning

Blev ingen ridning idag. Orkade inte vänta kvar i stallet (vart skithungrig!) och dessutom var Mårten helt dyblöt när jag kom. Stackarn <3 Imorgon har vi öppet hus i mitt stall, då det ska startas en gymnasieinriktning där och efter det har vi barnkalas och sedan ska jag dessutom rida. Det blir en upptagen dag, som alla andra. Men det blir nog bra, förhoppningsvis!

Är så jäkla sugen på glass också! Och vi har bara äckliga päronsplitt här hemma. Vill ju ha 88:an! :(



PUBLICERAT 2010-11-19 | 21:50:11 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Blev ingen ridning idag. Orkade inte vänta kvar i stallet (vart skithungrig!) och dessutom var Mårten helt dyblöt när jag kom. Stackarn <3 Imorgon har vi öppet hus i mitt stall, då det ska startas en gymnasieinriktning där och efter det har vi barnkalas och sedan ska jag dessutom rida. Det blir en upptagen dag, som alla andra. Men det blir nog bra, förhoppningsvis!

Är så jäkla sugen på glass också! Och vi har bara äckliga päronsplitt här hemma. Vill ju ha 88:an! :(



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0