Hoppning idag!

Idag hade jag tänkt hoppa lite! En bana den här gången. Tänkte lägga upp övningen här, så slipper jag försöka förklara hur ;) Här är i alla fall skissen.




Och till alla hoppryttare, och alla andra ryttare för den delen också: planera ert ridpass! Jag har kommit fram till att allting blir så mycket enklare om man redan från början vet exakt vad man ska göra. Jag tyckte det är skitbra att måla upp vad man ska hoppa också, om man nu ska göra det. För då får man översikt på det och kan tänka om det är smarta ridvägar och inte för svårt för hästen.
PUBLICERAT 2010-11-21 | 09:21:00 | KATEGORI Hoppning | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag hade jag tänkt hoppa lite! En bana den här gången. Tänkte lägga upp övningen här, så slipper jag försöka förklara hur ;) Här är i alla fall skissen.




Och till alla hoppryttare, och alla andra ryttare för den delen också: planera ert ridpass! Jag har kommit fram till att allting blir så mycket enklare om man redan från början vet exakt vad man ska göra. Jag tyckte det är skitbra att måla upp vad man ska hoppa också, om man nu ska göra det. För då får man översikt på det och kan tänka om det är smarta ridvägar och inte för svårt för hästen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Emblem

Åh jag vill också hoppa! Har inte gjort det på tre veckor nu. Det var senaste gången jag var hemma

2010-11-22 @ 10:25:22
URL: http://emblems.blogg.se/hast





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0