Dagen i stallet

Idag åkte jag upp till stallet klockan tio på morgonen för att träna inför den årliga Luciashowen! Alla barnen är alltid överenergiska och kan verkligen gå en på nerverna ibland, men de är så trevliga och roliga så det gör ingenting sen i slutändan ändå. Det gick väl i alla fall bra vad jag vet. Jag gick ifrån träningen för att ta hand om min häst som kom igår eftermiddag! Tänkte skriva mer om honom sedan.

Red i alla fall honom innan, Mårten som han heter. Och det gick väl bra för att vara andra gången liksom. Det är inte helt felfritt, verkligen inte. Han har stått i lite mer än en månad och jag är verkligen inte en toppryttare så vi har en del att jobba på. Men det verkar i alla fall som att det är möjligt :)

Igår hade vi Halloweenkväll i stallet också! Vi lagade varmkorv till barnen som vart där, och sen berättade vi en spökhistoria och hade en spökrunda. Efter det gjorde vi i ordning popcorn och satte igång en film åt dem. Sedan vart kvällen slut, och tur var väl det för vi var helt slutkörda vid det laget.

Bild från förra årets Halloween!

PUBLICERAT 2010-11-07 | 20:06:13 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag åkte jag upp till stallet klockan tio på morgonen för att träna inför den årliga Luciashowen! Alla barnen är alltid överenergiska och kan verkligen gå en på nerverna ibland, men de är så trevliga och roliga så det gör ingenting sen i slutändan ändå. Det gick väl i alla fall bra vad jag vet. Jag gick ifrån träningen för att ta hand om min häst som kom igår eftermiddag! Tänkte skriva mer om honom sedan.

Red i alla fall honom innan, Mårten som han heter. Och det gick väl bra för att vara andra gången liksom. Det är inte helt felfritt, verkligen inte. Han har stått i lite mer än en månad och jag är verkligen inte en toppryttare så vi har en del att jobba på. Men det verkar i alla fall som att det är möjligt :)

Igår hade vi Halloweenkväll i stallet också! Vi lagade varmkorv till barnen som vart där, och sen berättade vi en spökhistoria och hade en spökrunda. Efter det gjorde vi i ordning popcorn och satte igång en film åt dem. Sedan vart kvällen slut, och tur var väl det för vi var helt slutkörda vid det laget.

Bild från förra årets Halloween!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0