Utvilad, äntligen!

Sov litegrann och är mycket mer utvilad nu! Tänkte att jag kunde ta och berätta hur min fodring gick idag. Vissa av hästarna var inte på humör och jag var rätt trött efter att jag fått pullsa i knähög snö i några timmar! Vi har ca 25 hästar i vårt stall som ska ut och hagarna är inte precis utanför dörren. Oplogat och otympligt var det.

Sen har vi fyra valacker som vi släpper så springer de upp till hagen själva, well, idag var de inte sugna på det! En häst fick min far jaga och jag fick jaga tre andra, haha. De var verkligen inte på humör för att gå ut när de såg hur det såg ut ute. Men ut skulle de i alla fall och efter mycket om och men gick det. Som tur väl var. Vid insläppet gick det lite fortare kan jag ju säga... Haha.

Det är så himla tråkigt med inlägg utan bilder så jag tänkte att jag kunde lägga in någon random här.


Från Falsterbo i somras! Ingen kopiering tack.
PUBLICERAT 2010-12-19 | 19:33:29 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sov litegrann och är mycket mer utvilad nu! Tänkte att jag kunde ta och berätta hur min fodring gick idag. Vissa av hästarna var inte på humör och jag var rätt trött efter att jag fått pullsa i knähög snö i några timmar! Vi har ca 25 hästar i vårt stall som ska ut och hagarna är inte precis utanför dörren. Oplogat och otympligt var det.

Sen har vi fyra valacker som vi släpper så springer de upp till hagen själva, well, idag var de inte sugna på det! En häst fick min far jaga och jag fick jaga tre andra, haha. De var verkligen inte på humör för att gå ut när de såg hur det såg ut ute. Men ut skulle de i alla fall och efter mycket om och men gick det. Som tur väl var. Vid insläppet gick det lite fortare kan jag ju säga... Haha.

Det är så himla tråkigt med inlägg utan bilder så jag tänkte att jag kunde lägga in någon random här.


Från Falsterbo i somras! Ingen kopiering tack.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0