Stallfodring tidigt

Idag har jag morgon och lunchfodringen i stallet, så jag åkte upp dit vid sju. Alldeles för tidigt för mig... Ska i alla fall hoppa lite idag när jag ändå är i stallet tidigt. Tänkte hoppa en linje med två hinder. Ett litet sockerbitshinder och sedan 14.5m bort en oxer som jag ska höja gradvis.

Ska se om min fader inte kan ta lite kort och kanske t.o.m filma lite när jag rider. Har faktiskt inte ett enda kort på mig och Mårten tillsammans (förutom ett som en tjej tog när vi red en uteritt för några veckor sedan) och det skulle ju faktiskt vara rätt roligt att ha...

Aja, vi får se om det blir några kort.


Busig Mårten någon dag nu i veckan.

PUBLICERAT 2010-12-19 | 10:00:00 | KATEGORI Allmänt | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag har jag morgon och lunchfodringen i stallet, så jag åkte upp dit vid sju. Alldeles för tidigt för mig... Ska i alla fall hoppa lite idag när jag ändå är i stallet tidigt. Tänkte hoppa en linje med två hinder. Ett litet sockerbitshinder och sedan 14.5m bort en oxer som jag ska höja gradvis.

Ska se om min fader inte kan ta lite kort och kanske t.o.m filma lite när jag rider. Har faktiskt inte ett enda kort på mig och Mårten tillsammans (förutom ett som en tjej tog när vi red en uteritt för några veckor sedan) och det skulle ju faktiskt vara rätt roligt att ha...

Aja, vi får se om det blir några kort.


Busig Mårten någon dag nu i veckan.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: jessica andersson

sv. jätte gärna :D!!! Hade gärna haft en header som är någon blanding av båda dina.. haha nåt mellanting? :D

2010-12-19 @ 11:59:55
URL: http://jessiejump.blogg.se/





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0