Önskelista eller ingen önskelista?

Om 12min börjar sändningarna på SVT24! Missa inte det.

Jag satt och tänkte på det här med önskelista nu när jag var inne på Hööks webbshop. Brukar ni ha en önskelista? Jag brukar inte önska mig speciellt mycket, men i år har jag önskat mig ett par ridstövlar. Dock inget speciellt märke, bryr mig mest om funktion och hållbarhet. Men just för att jag inte önskar mig saker speciellt ofta brukar det inte heller bli en önskelista för min del. Om jag hade skrivit upp allt jag skulle vilja ha skulle listan bli lång..

Några av dessa stövlar hade jag gärna ägt!

PUBLICERAT 2010-12-19 | 20:48:00 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Om 12min börjar sändningarna på SVT24! Missa inte det.

Jag satt och tänkte på det här med önskelista nu när jag var inne på Hööks webbshop. Brukar ni ha en önskelista? Jag brukar inte önska mig speciellt mycket, men i år har jag önskat mig ett par ridstövlar. Dock inget speciellt märke, bryr mig mest om funktion och hållbarhet. Men just för att jag inte önskar mig saker speciellt ofta brukar det inte heller bli en önskelista för min del. Om jag hade skrivit upp allt jag skulle vilja ha skulle listan bli lång..

Några av dessa stövlar hade jag gärna ägt!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0