Ingen ridning trots allt.

Sitter i fotöljen hemma med en mysig filt i mammas mysiga pyjamas. Hade verkligen tnkt rida idag som jag sa, men det blev inget på förmiddagen (var typ död så trött jag var) och nu på eftermiddagen kom det dressyrryttare efter dressyrryttare och eftersom jag inte hade bokat ridhuset hamnar jag på andra tur. Till slut orkade jag inte vänta längre så jag lät Mårten vila idag istället, pussade på honom och åkte hem. Och direkt när jag kom hem ställde jag mig i duschen och det var verkligen skönt! Nu sitter jag här och väntar på mat och hoppning. Vill egentligen bara sova, så kanske tar en liten lur på soffan nu.

PUBLICERAT 2010-12-19 | 16:48:36 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sitter i fotöljen hemma med en mysig filt i mammas mysiga pyjamas. Hade verkligen tnkt rida idag som jag sa, men det blev inget på förmiddagen (var typ död så trött jag var) och nu på eftermiddagen kom det dressyrryttare efter dressyrryttare och eftersom jag inte hade bokat ridhuset hamnar jag på andra tur. Till slut orkade jag inte vänta längre så jag lät Mårten vila idag istället, pussade på honom och åkte hem. Och direkt när jag kom hem ställde jag mig i duschen och det var verkligen skönt! Nu sitter jag här och väntar på mat och hoppning. Vill egentligen bara sova, så kanske tar en liten lur på soffan nu.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0