Dan' före dan' före dopparedan'.

God kväll mina kära vänner!

Vad gör Frida ikväll? Faktiskt ingenting. Eller ja, jag har paketerat in mina kolor som jag gjorde innan idag och så har jag klätt vår julgran! Så lite har jag ju faktiskt gjort. Har ätit också, haha. Mycket mer har jag inte hittat på efter att jag kom hem från stallet.

Det är svinkallt här idag! Jag har hört att vi inte är ensamma om detta heller... Här var det i alla fall 20 minus igen. Så vissa vattenledningar har frusit i stallet. Vilket är jobbigt. Men Mårten hade i alla fall haft vattenkopp hela dagen, så han kanske dricker mycket? Men det skulle jag bara bli glad över!


-
Det är hoppning på Eurosport ikväll! 21.20 börjar den.


Dålig bild på vår julgran. Alltid något.
PUBLICERAT 2010-12-22 | 21:11:50 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
God kväll mina kära vänner!

Vad gör Frida ikväll? Faktiskt ingenting. Eller ja, jag har paketerat in mina kolor som jag gjorde innan idag och så har jag klätt vår julgran! Så lite har jag ju faktiskt gjort. Har ätit också, haha. Mycket mer har jag inte hittat på efter att jag kom hem från stallet.

Det är svinkallt här idag! Jag har hört att vi inte är ensamma om detta heller... Här var det i alla fall 20 minus igen. Så vissa vattenledningar har frusit i stallet. Vilket är jobbigt. Men Mårten hade i alla fall haft vattenkopp hela dagen, så han kanske dricker mycket? Men det skulle jag bara bli glad över!


-
Det är hoppning på Eurosport ikväll! 21.20 börjar den.


Dålig bild på vår julgran. Alltid något.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0